Promocje
Szklanka do kawy LATTE MACCHIATO po włosku
Szklanka do kawy LATTE MACCHIATO po włosku
7,99 zł 6,59 zł
szt.
Serwis obiadowy CARINE BIAŁY 19el. (zestaw na 6 osób)
Serwis obiadowy CARINE BIAŁY 19el. (zestaw na 6 osób)
129,00 zł 109,00 zł
kpl.
Kubki dymne 250ml z kolekcji Luminarc (kpl. 6szt.)
Kubki dymne 250ml z kolekcji Luminarc (kpl. 6szt.)
23,50 zł 19,99 zł
kpl.
Szklanka VENEZIA Irish coffee 240ml caffe latte
Szklanka VENEZIA Irish coffee 240ml caffe latte
6,99 zł 5,99 zł
szt.
Producenci
Reklamacje i zwroty

Reklamacja i gwarancja


 

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

  • do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją, oraz wypełniony formularz reklamacji
  • produkt powinien zostać zwrócony nieuszkodzony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał). Zwrot towaru uszkodzonego lub niekompletnego skutkuje automatycznym odrzuceniem reklamacji.

   Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogę elektroniczną formularza reklamacji. Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza procedurę rozpatrzenia reklamacji. Po doręczeniu nam formularza złożonego pocztą e-mail potwierdzimy bezzwłocznie jego doręczenie.
Następnie produkt proszę wysłać na adres:

Dział Zwrotów i Reklamacji firmy E-naczynia
ul. Zachodnia 13/3
15-345 Białystok

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i załączonym dowodem zakupu w wersji papierowej jaki jest dołączony do każdego zamówienia.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą). 

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanu), sklep E-naczynia zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu. 

Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

 

Zwrot produktu (odstąpienie od umowy)


  
Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów zakupionych w sklepie Internetowym w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. nr 827 z 2014).
Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
  • do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogą elektroniczną formularza zwrotu. Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza zwrot kosztów transakcji. Po doręczeniu nam formularza złożonego pocztą e-mail potwierdzimy bezzwłocznie jego doręczenie.

Następnie produkt proszę wysłać na adres:

Dział Zwrotów i Reklamacji firmy E-naczynia 
ul. Zachodnia 13/3 
15-345 Białystok

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i załączonym dowodem zakupu w wersji papierowej jaki jest dołączony do każdego zamówienia.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu zwrotu.

 

 Wymiana


W sklepie E-naczynia wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu kolejnego niezależnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się inny niż wyglądał na zdjęciu bądź inny niż się spodziewałeś, skorzystaj z procedury zwrotu. W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze. Pamiętaj o tym , że zwrotu pieniędzy dokonujemy w przeciągu 5-ciu dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki, nie później niż do 14 dni.

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji.

 


 

Chcemy zapewnić Państwu, jako Kupującym maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Państwa szczególne zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia oraz jakości obsługi.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl