Promocje
Dzbanek do soku 1,1L BOHEMIA QUADRO
Dzbanek do soku 1,1L BOHEMIA QUADRO
65,00 zł 50,00 zł
szt.
Salaterka kryształowa, miseczka CASCADE 15cm
Salaterka kryształowa, miseczka CASCADE 15cm
45,00 zł 39,00 zł
szt.
Karafka kryształowa 700ml BOHEMIA NEPTUN
Karafka kryształowa 700ml BOHEMIA NEPTUN
105,00 zł 95,00 zł
szt.
Karafka kryształowa WELLINGTON 700ml BOHEMIA CRISTALITE
Karafka kryształowa WELLINGTON 700ml BOHEMIA CRISTALITE
109,00 zł 89,00 zł
szt.
Producenci
Reklamacje i zwroty

Reklamacja i gwarancja


 

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

  • do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją, oraz wypełniony formularz reklamacji
  • produkt powinien zostać zwrócony nieuszkodzony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał). Zwrot towaru uszkodzonego lub niekompletnego skutkuje automatycznym odrzuceniem reklamacji.

   Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogę elektroniczną formularza reklamacji. Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza procedurę rozpatrzenia reklamacji. Po doręczeniu nam formularza złożonego pocztą e-mail potwierdzimy bezzwłocznie jego doręczenie.
Następnie produkt proszę wysłać na adres:

Dział Zwrotów i Reklamacji firmy E-naczynia
ul. Zachodnia 13/3
15-345 Białystok

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i załączonym dowodem zakupu w wersji papierowej jaki jest dołączony do każdego zamówienia.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą). 

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanu), sklep E-naczynia zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu. 

Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

 

Zwrot produktu (odstąpienie od umowy)


  
Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów zakupionych w sklepie Internetowym w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. nr 827 z 2014).
Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
  • do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogą elektroniczną formularza zwrotu. Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza zwrot kosztów transakcji. Po doręczeniu nam formularza złożonego pocztą e-mail potwierdzimy bezzwłocznie jego doręczenie.

Następnie produkt proszę wysłać na adres:

Dział Zwrotów i Reklamacji firmy E-naczynia 
ul. Zachodnia 13/3 
15-345 Białystok

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i załączonym dowodem zakupu w wersji papierowej jaki jest dołączony do każdego zamówienia.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu zwrotu.

 

 Wymiana


W sklepie E-naczynia wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu kolejnego niezależnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się inny niż wyglądał na zdjęciu bądź inny niż się spodziewałeś, skorzystaj z procedury zwrotu. W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze. Pamiętaj o tym , że zwrotu pieniędzy dokonujemy w przeciągu 5-ciu dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki, nie później niż do 14 dni.

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji.

 


 

Chcemy zapewnić Państwu, jako Kupującym maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Państwa szczególne zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia oraz jakości obsługi.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl