Promocje
Szklanka VENEZIA Irish coffee 240ml caffe latte
Szklanka VENEZIA Irish coffee 240ml caffe latte
6,99 zł 5,99 zł
szt.
Szklanka do kawy LATTE MACCHIATO po włosku
Szklanka do kawy LATTE MACCHIATO po włosku
7,99 zł 6,59 zł
szt.
Kubek JUMBO 500ml MELYS AZUR Luminarc
Kubek JUMBO 500ml MELYS AZUR Luminarc
16,90 zł 9,90 zł
szt.
Kubki dymne 250ml z kolekcji Luminarc (kpl. 6szt.)
Kubki dymne 250ml z kolekcji Luminarc (kpl. 6szt.)
23,50 zł 19,99 zł
kpl.
Serwis obiadowy POEME ANIS dla 6 osób 19 elementów
Serwis obiadowy POEME ANIS dla 6 osób 19 elementów
269,00 zł 249,00 zł
kpl.
Serwis obiadowy POEME ROSE dla 6 osób 19 elementów
Serwis obiadowy POEME ROSE dla 6 osób 19 elementów
269,00 zł 259,00 zł
kpl.
Komplet 5 el. noży w bloku Fiskars EDGE
Komplet 5 el. noży w bloku Fiskars EDGE
499,00 zł 459,00 zł
kpl.
Serwis obiadowy CARINE BIAŁY 19el. zestaw na 6 osób
Serwis obiadowy CARINE BIAŁY 19el. zestaw na 6 osób
129,00 zł 99,00 zł
kpl.
Serwis obiadowy QUADRATO BI/CZ dla 12 osób 38 elementów
Serwis obiadowy QUADRATO BI/CZ dla 12 osób 38 elementów
529,00 zł 509,00 zł
kpl.
Producenci
Bezpieczna dostawa

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Państwu możliwość bezpiecznej dostawy towaru. Wybierając przesyłkę kurierską masz gwarancję, że towar dojdzie szybko w nienaruszonym stanie. Każda wysyłana przez nas paczka kurierska jest ubezpieczona i odpowiednio oznaczona. (Naklejki OSTROŻNIE SZKŁO oraz czerwona taśma ostrzegawcza)
 
Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego nazwę i model. Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.
 
 
 
Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana towaru na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia warunków opisanych na stronie REKLAMACJI. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji. W przypadku wyboru Paczki Pocztowej nie są one ubezpieczone i w przypadku stłuczek nie mamy szans na uzyskanie odszkodowania od Poczty Polskiej. Dlatego dokładamy wszelkich starań aby do takich sytuacji nie dochodziło. Wysyłka ciężkich przedmiotów Pocztą Polską z opcją OSTROZNIE SZKŁO jest nieopłacalna i zbyt droga dlatego podjęliśmy decyzję aby z usług Poczty korzystać TYLKO w przypadku przesyłek nie cięższych niż 5,0 kg. 
 
Chcemy zapewnić Państwu, jako Kupującym maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl